Nezavisne novine, 11.10.2025.
Na osnovu člana 20. i 23. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji BiH („Službene novine FBiH", broj 49/05 i 103/21), člana 20. i 21. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Federalnog ministarstva za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata/Federalnog ministarstva za pitanja branitelja i invalida domovinskog rata broj: 05-34-1272/19 od 29.08.2019. godine i 05-30/1-126/24 od 06.03.2024. godine, federalni ministar za pitanja boraca i invalida odbrambenooslobodilačkog rata, objavljuje
Popuna se vrši za upražnjeno radno mjesto:
1) Šef Grupe za praćenje rada ljekarskih komisija i pomoć u liječenju - 1 (jedan) izvršilaс.
Opis poslova:
Rukovodi radom Grupe i u tom pogledu ima ovlaštenja utvrđena u članu 24. ovog pravilnika i neposredno vrši slijedeće poslove i to:
- obavlja konsultacije i pruža pravnu pomoć ljekarskim komisijama Instituta za medicinsko vještačenje zdravstvenog stanja u primjeni Zakona i pratećih Pravilnika u postupku medicinskog vještačenja; sačinjava akte federalnom ministru-naloge Sektoru za finansije i ekonomske poslove za obustavu isplata zbog neodazivanja na preglede po Zakonu i u postupku nadzora.
- vrši kontrolu spiskova o izvršenim medicinskim vještačenjima na traženje ovog Ministarstva po propisima iz oblasti branilačko-invalidske zaštite, dostavljenih uz fakture Instituta za medicinsko vještačenje zdravstvenog stanja.
- pruža stručnu pomoć nadležnim prvostepenim i kantonalnim organima iz oblasti branilačko-invalidske zaštite o pitanjima iz djelokruga rada Grupe.
- priprema odgovore na upite prvostepenih i kantonalnih organa nadležnih za branilačko-invalidske zaštite iz djelokruga rada Grupe; priprema i daje odgovore i mišljenja na upite udruženja, institucija i građana iz djelokruga rada Grupe.
- prati obradu i pripremu predmeta po zahtjevima zadodjelu jednokratnih novčanih pomoći u liječenju, prati i kontroliše realizaciju odobrenih jednokratnih novčanih pomoći u liječenju u saradnji sa Sektorom za finansije i ekonomske poslove.
- sačinjava mjesečne, periodične i godišnje izvještaje o radu svih ljekarskih komisija propisanih zakonima iz oblasti branilačko-invalidske zaštite.
- učestvuje u pripremi i izradi informacija, izvještaja i analiza iz djelokruga rada Grupe i Sektora.
- vrši i druge poslove koje mu odredi neposredni rukovodilac.
Opći uslovi koje kandidati moraju ispunjavati:
- da je državljanin Bosne i Hercegovine;
- da je punoljetan;
- da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova navedenog radnog mjesta;
- da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno Bosni i Hercegovini;
- da nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Posebni uslovi za vršenje poslova:
- VŠS - VI stepen stručne spreme, Viša upravna škola ili I stepen Pravnog fakulteta, - položen stručni ispit za namještenike,
- najmanje 3 (tri) godine radnog staža,
- poznavanje rada na računaru.
Vrsta djelatnosti: dopunski poslovi osnovne djelatnosti
Naziv grupe poslova: stručno-operativni
Složenost poslova: složeni Status izvršioca: namještenik
Pozicija radnog mjesta: šef unutrašnje organizacione jedinice
Broj izvršilaca: 1 (jedan).
Uz prijavu za Javni oglas kandidati su obavezni priložiti sljedeće dokumente (originale ili ovjerene fotokopije):
1. Prijavu na javni oglas, koja sadrži kratku biografiju, adresu i kontakt telefon, uz napomenu da ista Prijavu na javni oglas, koja sadrži kratku biografiju, adresu i kontakt telefon, uz napomenu da ista mora biti svojeručno potpisana sa naznakom radnog mjesta na koje se kandidat prijavljuje,
2. Uvjerenje o državljanstvu, ne starije od 3 mjeseca,
3. Izvod iz matične knjige rođenih, ne stariji od 6 mjeseci,
4. Diploma/svjedočanstvo o završenoj školskoj, odnosno stručnoj spremi (nostrificirana diploma, ukoliko škola nije završena u BiH ili je diploma stečena u nekoj od država nastaloj raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),
5. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu,
6. Dokaz o radnom stažu (potvrda/uvjerenje iz službenih evidencija poslodavca ili uvjerenje FZ PIO/MIO)
- Ukoliko se kao dokaz o radnom stažu dostavlja uvjerenje/potvrda poslodavca, uvjerenje/potvrda mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište poslodavca, broj, datum i mjesto izdavanja uvjerenja/potvrde, podatke o nazivu radnog mjesta, odnosno vrsti poslova koje je kandidat obavljao uz obavezno naznačenu školsku spremu sa kojom je obavljao navedene poslove, period obavljanja poslova, potpis ovlaštenog lica i pečat. Kao dokaz o radnom stažu neće se uzimati u razmatranje radna knjižica, pismo preporuke, ugovor o djelu, i sl. Ukoliko se kao dokaz o radnom stažu dostavlja uvjerenje Federalnog zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje o podacima registrovanim u matičnoj evidenciji, obavezno je dostavljanje potvrde koja razrješava šifre zanimanja iz uvjerenja (listinga), tako da se može utvrditi sa kojom stručnom spremom je kandidat obavljao poslove određenog radnog mjesta,
7. Dokaz o poznavanju rada na računaru,
8. Ovjerena izjava kandidata da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne služe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji BiH, odnosno BiH.
9. Izjava kandidata ovjerena u općini kojom kandidat potvrđuje da nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Napomene za kandidate:
Kandidati koji dostave dokaze o stručnoj spremi i radnom stažu u smislu člana 14. stav (2) i člana 19. Uredbe o dopunskim poslovima osnovne djelatnosti i poslovima pomoćne djelatnosti iz nadležnosti tijela državne službe koje obavljaju namještenici ("Službene novine Federacije BiH", br. 69/05, 29/06 i 65/20) smatrat će se da ispunjavaju tražene uslove iz Javnog oglasa, a koji se odnose na nivo i vrstu školske odnosno stručne spreme i radni staž.
U razmatranje će se uzeti i prijave kandidata koji nemaju položen stručni ispit, a ukoliko kandidat bude primljen u radni odnos, dužan je navedeni ispit položiti najkasnije u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos.
Nakon proteka roka za dostavljanje prijava po objavljenom Javnom oglasu, nadležna Komisija će obaviti intervju sa svim kandidatima koji ispunjavaju sve uslove predviđene Javnim oglasom.
O mjestu i vremenu obavljanja intervjua, kandidati će biti obavješteni putem web stranice Ministarstva www.fmbi.gov.ba.
Izabrani kandidati će biti dužni dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije preuzimanja dužnosti namještenika, a podliježu obavezi probnog rada u trajanju od 3 (tri) mjeseca.
Traženu dokumentaciju treba dostaviti u roku od 15 dana od dana objavljivanja javnog oglasa u dnevnim listovima (računajući od dana posljednje objave), putem pošte, preporučeno na adresu:
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ-HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK
Mostar, 13.10.2025.