Dnevni list, 15.12.2022.
Na osnovu člana 8. stav (2) Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13 i 93/17), člana 39. stav (3) Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH broj: 15/01-02-2-1541/09 od 23.04.2009. godine i Pravilnika o izmjenama i dopunima pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH broj: 15-03/02-2-245/2017 od 02.10.2018. godine i Odluke o potrebi prijema zaposlenika u radni odnos na neodređeno vrijeme broj: 15-03-34- 2-1808/2022 od 14.12.2022. godine, Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH raspisuje
SEKTOR ZA FINANSIJSKE I PRAVNE POSLOVE
Odsjek za upravljanje ljudskim resursima i pravne poslove
1/01 Referent - specijalist za otpremu pošte i arhivu – 1 izvršilac
Opis radnih zadataka: Vrši podjelu i slanje pošte, vodi evidencije o otpremljenim aktima i sve druge propisane evidencije kancelarijskog i arhivskog poslovanja, arhivira svu dokumentaciju koju primi ili izradi Agencija, te vrši druge poslove po potrebi.
Vrsta poslova i stepen složenosti: Administrativno – tehnički, jednostavniji.
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (IV stepen) – završena srednja škola društvenog ili tehničkog smjera, najmanje šest (6) mjeseci radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru i položen stručni upravni ispit.
Mjesto rada: Banja Luka
Odsjek za knjigovodstvene poslove i kontrolu
2/01 Viši referent trezorskog poslovanja – 1 izvršilac
Opis radnih zadataka: Vrši unos obaveza prema dobavljačima i dokumentaciju o blagajničkom poslovanju na osnovu Kabinetne finansijske dokumentacije u ISFU sistem i brine se o njihovoj pravovremenoj realizaciji, izrađuje narudžbe u skladu sa ugovorima o isporuci roba i izvršenju usluga, vodi knjigu ulaznih faktura, izrađuje periodične i godišnje izvještaje o plaćanjima, utrošku i stanju raspoloživosti budžetskih sredstava za potrebe finansijskog knjigovodstva. Vrši druge poslove po potrebi.
Vrsta poslova i stepen složenosti: Računovodstveno – materijalni, jednostavniji.
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (IV stepen) – završena srednja ekonomska škola ili gimnazija, najmanje šest (6) mjeseci radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru, posjedovanje odgovarajućih certifikata za rad sa ISFU sistemom i položen stručni upravni ispit.
Mjesto rada: Banja Luka
Napomena za sve kandidate:
Dodatna napomena:
Potrebni dokumenti:
Uz prijavu koja treba sadržavati naziv radnog mjesta za koje se dostavlja prijava, kratku biografiju i lične podatke (uz obavezne podatke za kontakt), kandidati trebaju dostaviti i originale ili ovjerene kopije sljedećih dokumenata:
1. svjedočanstvo – diplomu o stečenoj stručnoj spremi traženoj ovim javnim oglasom;
2. uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci od dana izdavanja);
3. izjavu da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX. stav 1. Ustava Bosne i Hercegovine;
4. potvrde ili uvjerenja kao dokaza o traženom radnom iskustvu u struci;
5. dokaz o poznavanju rada na računaru;
6. dokaz o posjedovanju certifikata za rad sa ISFU sistemom (za radno mjesto: 2/01);
7. uvjerenje o položenom stručnom upravnom ispitu (nije obavezno, dostavlja se samo ukoliko kandidat isto posjeduje).
Sve tražene dokumente treba dostaviti najkasnije do 30.12.2022. godine, putem pošte preporučeno na adresu:
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, kao i prijave kandidata koji ne ispunjavaju uvjete oglasa, neće se uzimati u razmatranje.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 19.12.2022.
Dnevni list, 16.12.2022.
Na osnovu člana 8. stav (2) Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13 i 93/17), člana 39. stav (3) Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH broj: 15/01-02-2-1541/09 od 23.04.2009. godine i Pravilnika o izmjenama i dopunima pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH broj: 15-03/02-2-245/2017 od 02.10.2018. godine i Odluke o potrebi prijema zaposlenika u radni odnos na neodređeno vrijeme broj: 15-03-34- 2-1808/2022 od 14.12.2022. godine i Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o potrebi prijema zaposlenika u radni odnos na neodređeno vrijeme 15-03-34-2-1808-3/2022 od 15.12.2022. godine , Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH raspisuje
za prijem zaposlenika na neodređeno vrijeme u Agenciju za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH U Javnom oglasu za prijem zaposlenika na neodređeno vrijeme u Agenciju za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH, objavljenog dana 15.12.2022. godine u printanom mediju „Dnevni list“, vrši se
DOPUNA i dodaje se radno mjesto:
REGIONALNI CENTAR BIHAĆ
Odsjek za podršku i održavanje sistema
3/01 Referent - specijalist za održavanje pristupne opreme – 1 izvršilac
Opis radnih zadataka: Sprovodi procedure instaliranja i održavanja komunikacione i računarske opreme vezano za pristupnu opremu; stara se o rezervnim dijelovima i potrošnom materijalu; definiše i otklanja kvarove na opremi, pomaže referentu za održavanje WAN mreže i vrši druge poslove po potrebi. Vrsta poslova i stepen složenosti: Stručno-operativni, jednostavniji.
Posebni uslovi: srednja stručna sprema (IV stepen) – završena srednja škola tehničkog smjera, najmanje šest (6) mjeseci radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru i položen stručni upravni ispit. Poželjno posjedovanje odgovarajućih specijalističkih certifikata ili rada na sličnim poslovima.
Mjesto rada: Bihać
Napomena za sve kandidate:
- Kanditat koji kao zaposlenik bude primljen u Agenciju za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH zasnovat će radni odnos na neodređeno vrijeme,
- Odluku o izboru kandidata po ovom raspisanom javnom oglasu donosi direktor Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH, na osnovu prijedloga komisije za izbor koja će razmotriti sve pristigle prijave i utvrditi redosljed kandidata u skladu sa uslovima javnog oglasa i pokazanim znanjem kandidata iz oblasti za koju se prima (stručno testiranje),
- Ukoliko kandidat koji bude primljen nema položen stručni upravni ispit dužan je isti položiti u roku od šest (6) mjeseci od dana zasnivanja radnog odnosa,
- Kandidat koji bude izabran, dužan je prije potpisivanja ugovora o radu dostaviti uvjerenje da protiv kandidata nije pokrenut krivični postupak za krivično djelo za koje je predviđena kazna zatvora tri i više godina ili da mu nije izrečena zatvorska kazna za krivično djelo učinjeno s umišljajem u skladu s krivičnim zakonima u Bosni i Hercegovini (ne starije od tri mjeseca) i uvjerenje o radnoj sposobnosti (ljekarsko uvjerenje), kao dokaz da je fizički i psihički sposoban za obavljanje poslova radnog mjesta koje se oglašava(ne starije od 30 dana).
Dodatna napomena:
- Prije prijema u radni odnos, za kandidate sa liste uspješnih kandidata obavit će se sigurnosne provjere u skladu sa postupkom za izdavanje dozvole za pristup tajnim podacima određenog stepena povjerljivosti, shodno odredbi čl. 30. i 31. Zakona o zaštiti tajnih podataka („Službeni glasnik BiH“ broj: 54/04 i 12/09), kao i odredbama podzakonskih akata donesenih na osnovu navedenog Zakona.
- U skladu sa članom 31. Zakona o zaštiti tajnih podataka neće se izvršiti prijem u radni odnos kandidata za kojeg se nakon plasmana na listu uspješnih kandidata utvrdi sigurnosna smetnja.
Potrebni dokumenti:
Uz prijavu koja treba sadržavati naziv radnog mjesta za koje se dostavlja prijava, kratku biografiju i lične podatke (uz obavezne podatke za kontakt), kandidati trebaju dostaviti i originale ili ovjerene kopije sljedećih dokumenata:
1. svjedočanstvo – diplomu o stečenoj stručnoj spremi traženoj ovim javnim oglasom;
2. uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci od dana izdavanja);
3. izjavu da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX. stav 1. Ustava Bosne i Hercegovine;
4. potvrde ili uvjerenja kao dokaza o traženom radnom iskustvu u struci;
5. dokaz o poznavanju rada na računaru;
6. uvjerenje o položenom stručnom upravnom ispitu (nije obavezno, dostavlja se samo ukoliko kandidat isto posjeduje).
Sve tražene dokumente treba dostaviti najkasnije do 31.12.2022. godine, putem pošte preporučeno na adresu:
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, kao i prijave kandidata koji ne ispunjavaju uvjete oglasa, neće se uzimati u razmatranje.
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 19.12.2022.