Mostar, 27.11.2023.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (»Službene novine Federacije BiH», br. 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17- Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i člana 5. Pravilnika o pravilima i postupku provedbe javnog konkursa i postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 13/19), a na zahtjev Federalnog ministarstva za pitanja boraca i invalida odbrambeno-oslobodilačkog rata , Agencija za državnu službu Federacije BiH, objavljuje
Radna mjesta:
01. Šef Odsjeka za pitanja evidencija iz oblasti vojne obaveze za Kanton 10 - Tomislavgrad - 1 (jedan) izvršilac
02. Šef Grupe za pitanja evidencija iz oblasti vojne obaveze Prozor-Rama - 1 (jedan) izvršilac
03. Samostalni izvršilac-Stručni savjetnik za pitanja evidencija iz oblasti vojne obaveze Usora - 1 (jedan) izvršilac
01.Opis poslova: Rukovodi radom Grupe i u tom pogledu ima ovlaštenja utvrđena u članu 24. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji (Član 24. Unutrašnjom organizacionom jedinicom (odsjekom, grupama i pisarnicom) neposredno rukovode šefovi odsjeka, grupe i pisarnice. Šefovi odsjeka, grupe i pisarnice u rukovođenju tom jedinicom imaju slijedeća ovlaštenja: raspoređuju poslove na službenike i namještenike u okviru organizacione jedinice kojom rukovode, daju im upuite o načinu vršenja poslova i zadataka, osiguravaju blagovremenost, zakonitost i pravilnost u vršenju svih poslova iz nadležnosti unutrašnje organizacione jedinice, neposredno rukovode jednim od procesa ili postupaka za izradu analiza i posredno preko izvršilaca rukovode, prate i nadziru ostale procese i postupke izrade analiza, obavljaju najsloženije poslove, odgovorni su za korištenje financijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodjeljenih organizacionim jedinicama, u čijem sastavu se nalazi unutrašnja organizaciona jedinica, redovno pismeno i usmeno informišu rukovodioca osnovne organizacione jedinice. Predlažu poduzimanje odgovarajućih mjera radi rješavanja postojećih problema, postupaju po svim zahtjevima i nalozima rukovodioca osnovne organizacione jedinice u čijem sastavu se nalazi unutrašnja organizaciona jedinica kojom rukovode. Šefovi odsjeka, grupa i pisarnice za svoj rad i rad organizacionih jedinica kojom rukovode neposredno odgovaraju rukovodiocu osnovne organizacione jedinice u čijem sastavu se nalazi unutrašnja organizaciona jedinica kojom rukovode i ministru u skladu sa zakonom, drugim propisima i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji.) Neposredno vrši slijedeće poslove: osigurava tačnost zbirnih podataka iz službene evidencije unutrašnjih organizacionih jedinica Sektora i samostalnih izvršioca na području Kantona; pruža stručnu pomoć državnim službenicima i namještenicima Odsjeka; daje prijedlog službenih ocjena za službenike i namještenike Odsjeka; objedinjuje prijedloge službenih ocjena državnih službenika i namještenika raspoređenih u unutrašnje organizacione jedinice na području Kantona i dostavlja Sektoru; prati stanje i probleme u oblasti evidencija o regulisanoj vojnoj obavezi na području Kantona i o tome informiše rukovodioca Sektora; sačinjava zbirnu evidenciju prisustva na radu i odsustva sa rada državnih službenika i namještenika raspoređenih u unutrašnje organizacijske jedinice na području Kantona; potpisuje sve akte iz nadležnosti Odsjeka; predlaže mjere za osiguranje upotrebljivosti vojnoevidencionih dokumenata unutrašnjih organizacionih jedinica Sektora i samostalnih izvršilaca; osigurava zaštitu povjerljivih i ličnih podataka; vrši obradu povjerljivih podataka; vrši i druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac u vezi sa poslovima radnog mjesta
Pripadajuća osnovna neto plaća: 1. 732,50 KM
02.Opis poslova: Rukovodi radom Grupe i u tom pogledu ima ovlaštenja utvrđena u članu 24. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji (Član 24. Unutrašnjom organizacionom jedinicom (odsjekom, grupama i pisarnicom) neposredno rukovode šefovi odsjeka, grupe i pisarnice. Šefovi odsjeka, grupe i pisarnice u rukovođenju tom jedinicom imaju slijedeća ovlaštenja: raspoređuju poslove na službenike i namještenike u okviru organizacione jedinice kojom rukovode, daju im upuite o načinu vršenja poslova i zadataka, osiguravaju blagovremenost, zakonitost i pravilnost u vršenju svih poslova iz nadležnosti unutrašnje organizacione jedinice, neposredno rukovode jednim od procesa ili postupaka za izradu analiza i posredno preko izvršilaca rukovode, prate i nadziru ostale procese i postupke izrade analiza, obavljaju najsloženije poslove, odgovorni su za korištenje financijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodjeljenih organizacionim jedinicama, u čijem sastavu se nalazi unutrašnja organizaciona jedinica, redovno pismeno i usmeno informišu rukovodioca osnovne organizacione jedinice. Predlažu poduzimanje odgovarajućih mjera radi rješavanja postojećih problema, postupaju po svim zahtjevima i nalozima rukovodioca osnovne organizacione jedinice u čijem sastavu se nalazi unutrašnja organizaciona jedinica kojom rukovode. Šefovi odsjeka, grupa i pisarnice za svoj rad i rad organizacionih jedinica kojom rukovode neposredno odgovaraju rukovodiocu osnovne organizacione jedinice u čijem sastavu se nalazi unutrašnja organizaciona jedinica kojom rukovode i ministru u skladu sa zakonom, drugim propisima i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji.) Neposredno vrši slijedeće poslove:izdaje uvjerenja o činjenicama iz službene evidencije Grupe i potpisuje sve službene akte iz nadležnosti Grupe; vrši prijem stranaka i pruža stručnu pomoć u ostvarivanju prava koja se izvode iz regulirane vojne obaveze i angažiranja u oružanim snagama; vrši obradu povjerljivih podataka; osigurava zaštitu ličnih i povjerljivih podataka; vodi evidenciju prisustva na radu; prati stanje i probleme u oblasti evidencija i dokumentacije o regulisanoj vojnoj obavezi i predlaže mjere za unapređenje rada Grupe; prati probleme u oblasti upravnog rješavanja i predlaže odgovarajuće mjere za njihovo rješavanje; vrši unos podataka u vojno-evidencione dokumente; predlaže službene ocjene državnih službenika i namještenika raspoređenih u Grupi; vrši poslove prijema pošte i raspoređivanja predmeta i akata u rad; pruža stručnu pomoć građanima u vezi ostvarivanja prava koja se izvode iz regulisane vojne obaveze; evidentira i objedinjava fakture za izvršene usluge Grupi i dostavlja radi plaćanja Odsjeku u Kantonu; vrši unos i obradu podataka iz službene evidencije za Jedinstveni registar branilaca; obavlja poslove u vezi sa provođenjem kontrole zakonitosti korištenja prava iz oblasti boračko-invalidske zaštite; prikuplja i vrši obradu podataka iz vojnog arhivskog depoa; postupa po predstavkama građana, organa i pravnih osoba u vezi sa podacima iz službene evidencije o reguliranoj vojnoj obavezi; izvršava poslove u vezi sa propisnim i bezbijednim pohranjivanjem vojno-evidencionih dokumenata; postupa po zahtjevima za pristup informacijama; vodi evidenciju o činjenicama iz oblasti izvršenja obaveza građana u oblasti odbrane; vodi evidenciju građana koji su u odbrambeno – oslobodilačkom ratu u Bosni i Hercegovini bili angažirani u jedinicama oružanih snaga, odnosno u jedinicama Armije Republike Bosne i Hercegovine i Hrvatskog vijeća obrane (u daljem tekstu: ARBiH i HVO), civilnoj zaštiti, organima, preduzećima i drugim pravnim osobama; vrši poslove evidencije o osobama koje su tokom izvršavanja vojne obaveze povrijeđeni, ranjeni, poginuli, umrli, oboljeli, zarobljeni ili nestali, vodi evidenciju o okolnostima i posljedicama stradavanja tokom odbrambeno-oslobodilačkog rata; vodi evidenciju o znanjima i vještinama stečenim tokom vršenja vojnih dužnosti, dodijeljenim vojnim odlikovanjima i priznanjima, vojnim činovima i formacijskim vojnim dužnostima; vodi evidenciju o materijalno-tehničkim sredstvima mobiliziranim za potrebe odbrambeno-oslobodilačkog rata; vodi evidenciju građana koji su učestvovali u pripremama za odbranu Bosne i Hercegovine; stara se o vojno-evidencionim dokumentima vojnih obaveznika i sigurnosti istih; izrađuje nacrt uvjerenja o činjenicama iz službene evidencije; prikuplja podatke za Jedinstveni registar branilaca; vrši unos podataka iz službene evidencije u elektronsku bazu podataka i stara se o ažurnosti iste; vrši poslove potrebne za održanje upotrebljivosti vojno-evidencionih dokumenata; vrši prijavu i odjavu iz vojne evidencije; vrši i druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac u vezi sa poslovima radnog mjesta.
Pripadajuća osnovna neto plaća: 1. 732,50 KM
03.Opis poslova: izdaje uvjerenja o činjenicama iz službene evidencije i potpisuje sve službene akte iz svoje nadležnosti; vrši prijem stranaka i pruža stručnu pomoć u ostvarivanju prava koja se izvode iz regulirane vojne obaveze i angažiranja u oružanim snagama; izrađuje prijedlog plana rada i izvještaj o radu i dostavlja Odsjeku na području Kantona radi sačinjavanja zbirnog izvještaja; vrši obradu povjerljivih podataka; osigurava zaštitu ličnih i povjerljivih podataka; vodi evidenciju prisustva na radu; prati stanje i probleme u oblasti evidencija i dokumentacije o regulisanoj vojnoj obavezi i predlaže mjere za unapređenje rada; prati probleme u oblasti upravnog rješavanja i predlaže odgovarajuće mjere za njihovo rješavanje; vrši unos podataka u vojno-evidencione dokumente; evidentira i objedinjava fakture za izvršene usluge i i dostavlja radi plaćanja Odsjeku u Kantonu; vrši unos i obradu podataka iz službene evidencije za Jedinstveni registar branilaca; obavlja poslove u vezi sa provođenjem kontrole zakonitosti korištenja prava iz oblasti boračko-invalidske zaštite; prikuplja i vrši obradu podataka iz vojnog arhivskog depoa; postupa po predstavkama građana, organa i pravnih osoba u vezi sa podacima iz službene evidencije o reguliranoj vojnoj obavezi; izvršava poslove u vezi sa propisnim i bezbijednim pohranjivanjem vojno-evidencionih dokumenata; vrši poslove potrebne za održanje upotrebljivosti vojno-evidencionih dokumenata; postupa po zahtjevima za pristup informacijama; vodi evidenciju o činjenicama iz oblasti izvršenja obaveza građana u oblasti odbrane; vodi evidenciju građana koji su u odbrambeno – oslobodilačkom ratu u Bosni i Hercegovini bili angažirani u jedinicama oružanih snaga, odnosno u jedinicama Armije Republike Bosne i Hercegovine i Hrvatskog vijeća obrane (u daljem tekstu: ARBiH i HVO), civilnoj zaštiti, organima, preduzećima i drugim pravnim osobama; vrši poslove evidencije o osobama koje su tokom izvršavanja vojne obaveze povrijeđeni, ranjeni, poginuli, umrli, oboljeli, zarobljeni ili nestali, vodi evidenciju o okolnostima i posljedicama stradavanja tokom odbrambeno-oslobodilačkog rata; vodi evidenciju o znanjima i vještinama stečenim tokom vršenja vojnih dužnosti, dodijeljenim vojnim odlikovanjima i priznanjima, vojnim činovima i formacijskim vojnim dužnostima; vodi evidenciju o materijalno-tehničkim sredstvima mobiliziranim za potrebe odbrambeno-oslobodilačkog rata; vodi evidenciju građana koji su učestvovali u organizaciji otpora; stara se o vojno-evidencionim dokumentima vojnih obaveznika i sigurnosti istih; vrši unos podataka iz službene evidencije u elektronsku bazu podataka i stara se o ažurnosti iste; vrši prijavu i odjavu iz vojne evidencije; prikuplja podatke za Jedinstveni registar branilaca; obavlja poslove kancelarijskog poslovanja Samostalnog izvršioca; vrši i druge poslove koje odredi neposredni rukovodilac u vezi sa poslovima radnog mjesta.
Pripadajuća osnovna neto plaća: 1. 578.50 KM
Kandidati moraju ispunjavati opće uvjete iz člana 25. Zakona o državnoj službi u
Federaciji Bosne i Hercegovine:
- da je državljanin Bosne i Hercegovine;
- da je stariji od 18 godina;
-da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII
stručne spreme odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog
sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i
pomoćno tehnički poslovi i uvjet za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federacij
i Bosne i Hercegovine;
-da je zdravstveno sposoban/a za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
-da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
-da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Pored općih uvjeta navedenih u javnom konkursu kandidati moraju ispunjavati i
sljedeće posebne uvjete i to:
Za poziciju 01.
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova), ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja pravne ili upravne struke, fakultet političkih nauka, ekonomski fakultet ili neki drugi društveni fakultet,
- najmanje 4 (četiri) godine radnog staža u struci, nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 02.
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova), ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diploma visokog obrazovanja pravne ili upravne struke, fakultet političkih nauka, ekonomski fakultet ili neki drugi društveni fakultet,
- najmanje 4 (četiri) godine radnog staža u struci, nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računaru
Za poziciju 03. :
- VSS - VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova), ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema
studiranja, diploma visokog obrazovanja pravne ili upravne struke, fakultet političkih nauka ili neki drugi društveni fakultet,
- 3 (tri) godine radnog staža u struci, nakon sticanja VSS
- poznavanje rada na računaru.
Prijavljivanje - potrebni dokumenti:
1. Kandidati se prijavljuju na javni konkurs dostavljanjem uredno popunjenog prijavnog obrasca Agencije za državnu službu Federacije BiH (može se preuzeti u prostorijama Službi Agencije ili Odsjeka za postavljenja za federalne organe državne službe u Sarajevu, ul.Branilaca Sarajeva br. 15. ili na web stranici Agencije: https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme u skladu sa uslovima iz konkursa (original ili ovjerene kopije) na propisanom Obrascu uvjerenja (može se preuzeti u prostorijama Službi Agencije ili Odsjeka za postavljenja za federalne organe državne službe u Sarajevu ul. Branilaca Sarajeva br. 15.. ili na web stranici Agencije: https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba).
NAPOMENE ZA KANDIDATE:
O datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita kandidati će biti obavješteni putem web stranice Agencije, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba. Imena kandidata se ne objavljuju. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavjestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.
Ovjerena fcc diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik, dakle diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica.
Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu sa propisom na koji se poziva.
Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa sa danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH“ , neovisno od toga kada su dokazi zatraženi ili dostavljeni.
Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa biće isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Prijava, sa potrebnim dokumentima, dostavlja se u roku od 15 dana, od objave javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH”, putem pošte, preporučeno na adresu:
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 27.11.2023.